Ahad, 3 Oktober 2010

Anugerah Insan Mulia (AIM ke-14)



Blok C : Hari ini Datuk Dr. Khai Tap Ir. telah di pilih sebagai pemenang " Anugerah Insan Mulia" bagi kali yang ke 14. anugerah itu di berikan adalah bagi tujuan mengenang segala jasa dan kebaikan, selain kemajuan yang telah dibawa oleh beliau di dalam Republik of RBT. selain daripada itu, majlis ini juga diadakan adalah bagi meraikan persaraan beliau.

" Ermmm.. sebenarnya saya tidak mengharapkan apa-apa balasan di atas segala yang telah saya perjuangkan. saya melakukan yang terbaik selama ini adalah demi negara semata-mata. saya juga telah berjanji seketika dahulu, dimana saya berhasrat untuk terus membawa dan meningkatkan maruah negara di persada dunia. maka inilah hasilnya. saya mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua golongan masyarakat di negara ini, kerana terus memberikan kerjasama dan kepercayaan di sepanjang saya menerajui tampuk kepimpinan negara selama ini. Di harapkan, kita semua akan terus menerima dan menghargai segala apa jua bentuk faedah disebalik apa yang telah kita perjuangkan. sekian.." kata beliau ketika memberikan ucapan di majlis tersebut.

selain itu, Lagenda rock Double Trouble terkenal negara iaitu Search & Wing juga dijemput bagi menggamatkan lagi suasana di malam Anugerah Insan Mulia(AIM) yang penuh berprastij itu. majils ini juga turut disiarkan secara langsung di saluran NTV7, saluran ceria anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan