Ahad, 17 Mei 2009

hilangnya takhtaku..



Suara OK : di saat-saat akhir pemerintahan datuk dr.unta bahri di wilayah Republik of RBT, beliau kelihatan seolah2 terasa dengan kehilangan kuasa yg dimiliki oleh beliau selama ini. sementara itu, tekanan drp pihak parti pembangkang, datuk khai Tap ir. di lihat semakin menjadi-jadi.

perkara trbaru yg dilakukan oleh datuk khai tap ir. adalah dgn mengadakan hubungan diplomatik bersama kuasa besar dunia, iaitu amerika syarikat, bagi mempermudahkan lg urusan penggulingan kerajaan unta bahri di republik of RBT..

president amerika, sir jose sanip dilihat menunjukkan tanda2 positif bagi membantu datuk khai tap ir. untuk menjatuhkan takhta yg dimiliki oleh dr. unta bahri.

rakaman video di atas berjaya dirakamkan oleh kamera litar tertutup di sebuah pub yg beroperasi secara haram yg terletak di ibu negeri baru-baru ini. lagu yg dibawa oleh beliau ketika itu sedang menggambarkan kesedihan yg ditanggung oleh beliau kerana terpaksa melepaskan jawatan sebagai president tidak lama lagi.

3 ulasan:

  1. hahaa....aku adalah penyokong kedua2 pemimpin en.khai tap dan unta bahri....idup negara rbt...wan shandong juge..baru dpt tgk update...

    BalasPadam
  2. Harap khai tap ir berjaya menguruskan negara dengan lebih baik lagi

    BalasPadam
  3. stylo ah blog ni..aku suka..hahaha...

    BalasPadam